کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

معرفی کتاب "خودت باش دختر"

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

 

خودت باش دختر

نویسنده: ریچل هالیس
مترجم: هدیه جامعی

قبل از معرفی این کتاب باید کمی از ماجراهایی که نویسنده در زندگیش تجربه کرده، گفت. ریچل هالیس زنی خودساخته است. زنی که با تحمل زورگویی پدر، پشت سر گذاردن غم خودکشی برادر و مقابله با ترس از فرپاشیدن بنیان خانواده، حالا زندگی شاد و پرشوری دارد. او دست به قلم شده تا با ما از راز موفقیتش صحبت کند.

ما گاهی به خودمان دروغ می‌گوییم. «به اندازه کافی لاغر نیستم»، «الان باید از چیزی که هستم، بهتر می‌بودم»، «به اندازه کافی آدم خوبی نیستم» و هزاران دروغ دیگر که ما به خودمان می‌گوییم. خیلی وقت‌ها تقصیر خودمان نیست. این جامعه است که ما را وادار می‌کند این باورها را درباره خودمان داشته باشیم. اما هالیس رویکرد متفاوتی را نسبت به این موارد انتخاب می‌کند. او همه واقعیت‌های زندگیش را می‌پذیرد.

ما به کمک کتاب هالیس می‌توانیم دروغ‌هایی که در مورد خودمان باور کرده‌ایم را در درجه اول بشناسیم. سپس بر آن‌ها مسلط شویم و سعی کنیم مسیر اصلی و درست زندگیمان را پیدا کنیم و به نسخه بهتری از خودمان بدل شویم. هالیس زبانی ساده و روان برای کتابش انتخاب کرده و با چاشنی طنز ما را با خود همراه می‌کند.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی