کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۵
مهر

به گزارش اداره امور کتابخانه های عمومی شهرستان ماکو روز دوشنبه 19 مهر ماه 95 برنامه نشست تخصصی با حضور 20 نفر از اعضا و دانش آموزان مدرسه سمیه و مربیان کانون پرورشی فکری کودکان در محل کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار گردید . صابر عبدالله پور رئیس کتابخانه و مدرس نشست در خصوص فضای مجازی وهدف استفاده از فضای مجازی برای اعضا صحبت کرد و استفاده از این فضاها را حق طبیعی تمام کودکان عنوان کرد به شرط اینکه هدفمند و کنترل شده باشد .


gAi4Y

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۲۴
مهر


در طول تابستان برنامه قصه گویی همراه با آموزش کاردستی و نقاشی و برنامه های متنوع دیگر روزهای شنبه برگزار می شد. به دلیل بازگشایی مدارس جلسه قصه گویی از روز شنبه به پنج شنبه تغییر کرد.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۲۴
مهر

کتاب لالایی برای دختر مرده ، داستان دختری به نام زهره رابیان می کند . زهره ادعا می کند دختری به نام حکیمه را که موهای خاکستری بلندی دارد و دست هایش از آرنج به پایین سوخته است و صد سال پیش مرده است  می بیند و با او در ارتباط است .

نویسنده در اثر حاضر بصورت ماهرانه ماجرای تاریخی فروخته شدن دختران قوچان ، که حکیمه یکی از آنهاست را با مسائل اجتماعی دختران نوجوان امروزی پیوند می دهد . قسمتی از داستان به رگه هایی از واقعیت تاریخی پرداخته و به اصطلاح زهره امروزی را با حکیمه ی گذشته در کفه های یک ترازو جای می دهد .بعبارت دیگر زهره ی امروزی همان مشکلات حکینه گذشته را به شکل و شمایل امروزی تجربه می کند و به صورت غیر مستقیم بیان می کند که مشکلات دختران امروزی همان مشکلات دیروزی هستند.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۱۷
مهر

قصه گویی از کهن ترین ادبیات و باعث رشد خلاقیت و تخیل، در کودکان می گردد و نیز می تواند به عنوان یک روش آموزشی غیر مستقیم و متناسب با دنیای کودک در رشد جنبه های مختلف علمی؛ ادبی، فردی و اجتماعی تأثیر بسزایی داشته باشد. قصه گویی باعث می شود تا کودکان با دنیای کتاب آشنا شوند و در رشد و عادت به مطالعه که از زمان کودکی نهادینه می شود، تأثیر چشمگیری داشته باشد. در راستای رسیدن به اهداف مطالعه مفید در کتابخانه هر هفته جلسه قصه گویی ویژه کودکان برگزار می گردد.

گفتنی است به منظور تشویق بیشتر کودکان به حضور در محیط کتابخانه، همراه با قصه گویی برنامه های متنوع دیگری مثل کاردستی نیز اجرا می شود.

جلسه قصه گویی ویژه کودکان در کتابخانه آیت الله کاشانی از اول مرداد ماه هر هفته برگزار می گردد.

                                           

           

                                                                    


  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۱۷
مهر

https://www.sarshomari95.ir/sdf/main.jsf

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۱۳
مهر

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب‌های «پانصد نکته درباره مطالعه» نوشته فیل ریس و ترجمه بیتا عسگری و گیتا عسگری، «عقرب‌های کشتی بمبک» نوشته فرهاد حسن‌زاده، «نامیرا» نوشته صادق کرمیار، «رضایت زناشویی» نوشته عباس پسندیده در قالب هفتمین سری از کتاب‌های طرح «کتاب‌خوان ماه» ویژه مهر 95 از سوی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در راستای اجرای منویات مقام معظّم رهبری(دام ظله العالی) در خصوص لزوم معرفی و در اختیار گذاشتن کتاب خوب و سالم برای پرورش فکری جامعه و نیز اقدام عملی در مسیر اجرای سیاست‌های سال 1395 نهاد (سال خواندن) معرفی شدند.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۱۰
مهر

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۰۶
مهر

نمایشگاه کتاب از کتابهای موجود در کتابخانه آیت الله کاشانی با موضوع دفاع مقدس در این کتابخانه دایر شد.این نمایشگاه به مدت یک هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس برقرار می باشد.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو