کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۸
مرداد

اگر شما هم دوست دارید کتابخوانی را به صورت جدی شروع کنید و دنبال راه حل هستید یک پیشنهاد ویژه داریم. اول باید بشینید با خودتان فکر کنید به چه نوع کتاب هایی علاقه دارید. مثلا من به کتاب های شعر علاقه ی زیادی دارم و از کتب شعر برای شروع استفاده می کنم.

چون علاقه بسیار برای شروع اهمیت دارد. با ادامه ی کتابخوانی، علاقمند می شوید که کتاب های بیشتری در زمینه های مختلف مطالعه کنید. و مطالب جدیدتر یاد بگیرید.

کتاب را در زمانی که حوصله دارید بخوانید چون به یادگیری بیشتر کمک می کند و با علاقه ی بیشتری می خوانید.


منبع

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۱۸
مرداد


حتما دقت کرده اید که در هر محیطی نمی توان مطالعه کرد. چون سطح یادگیری ما و همچنین درک بهتر نوشته های موجود در کتاب پایین می آید. این محیط ها برای هر شخصی متفاوت است. البته برای اکثریت ما مطالعه در محیط های شلوغ و پر سر و صدا زیاد مناسب نیست ولی با این حال, مشاهده می شود که برخی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی حتی در محیط های شلوغ نیز به خواندن کتاب می پردازند و به محیط توجهی ندارند.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو