کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۳
ارديبهشت

با عرض سلام خدمت دوستان، با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا که موجب تعطیلی کتابخانه ها و عدم امکان مراجعه با کتابخانه ها در این مدت شده است از شما عزیزان می خواهیم که با ماندن در خانه هایتان و با مطالعه کتاب های موجود در خانه به پویش #کرونا_را_شکست_میدهیم# بپیوندید. ما نیز برای این منظور کتاب قهرمان من تویی(قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) را خدمت دوستان بویژه کودکان و نوجوانان عزیز معرفی و  خواندن این کتاب را به دوستان پیشنهاد میکنیم. 


کتاب قهرمان من تویی، تلاش می کند تا با روایت داستان خیال انگیزی، کودکان را به درک بهتری از بیماری کرونا و مشکلات ناشی از این بیماری برساند.
شخصیت اصلی کتاب کودکی به نام سارا است که از مادرش در مورد بیماری کرونا سوال های زیادی می پرسد و از آنجا که دوست دارد او نیز همانند قهرمانان باشد در سفری خیالی به مبارزه با کرونا رفته و با افراد زیادی در این سفر آشنا شده و به آنها می آموزد که چطور در مقابل این ویروس از خودشان مراقبت کرده و به دیگران نیز کمک کنند.
این داستان توسط سازمان بهداشت جهانی برای کودکان نگاشته شده و به چندین زبان ترجمه شده است.

 

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو