کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

۱۵
فروردين

سربازان گمنام امام زمان (عج)؛ فرزندان امام خمینی (ره) و آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی)‌

فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در مورد سربازان گمنام امام زمان (عج)

  •  با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات ، این سربازان گمنام زمان در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیار دیده‌اند و از طعن و لعن ضدانقلاب و اغفال‌شده‌ها نرجیده و وظیفه اسلامی میهنی خود را انجام می‌دهند....(۱۳۶۶/۴/۱۴)
  •  بارالها،این عزیزان مجاهد فی سبیل ا...را برای ملت ما حفظ فرما و به شهدای آنان رحمت، به بستگان آن‌ها خصوصاً مادران و پدران و همسران آنان صبر و خیروبرکت عنایت فرما و از خداوند متعال توفیق سعادت و سلامت شمارا خواستارم امیدوارم حضرت ولی‌عصر پشتیبان شما باشد.(۱۳۶۳/۱۱/۱۹)
  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو
۱۵
فروردين

سربازان گمنام امام زمان (عج)؛ فرزندان امام خمینی (ره) و آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی)‌

 

 

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری حفظه­الله در دیدار با سربازان گمنام امام زمان (عج) مورخ ۹۷/۱/۲۹

  •  خدای متعال به برکت تلاش­ها و فداکاری­های شما که در طول زمان در مجموعه اطلاعاتی انجام‌گرفته، کشور، نظام و انقلاب را حفظ کرده است و از این به بعد هم ان­شاء­الله همین‌طور خواهد بود.
  •  بنده از خیلی قبل­ها به بدنه وزارت اطلاعات هم اعتقاد و هم اعتماد داشته­ ام. خیلی امتحان­های خوبی را (پس) داده­اید. الحمدللّه.
  •  عزیزان من اگر می­خواهید وعده­ های الهی درباره شما تحقق پیدا کند«اِنَّ اللهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ امَنُوا ... »، ارتباطتان را با خدا روزبه‌روز قوی­تر کنید. با قرآن مأنوس باشید. حتماً سعی کنید هر روز ولو کم قرآن بخوانید. حتی‌المقدور سحرخیزی را مراقبت کنید، تا آنجا که ممکن است تضرع، توسل و توجه به خدا را در همه کارها مدنظر داشته باشید.
  •  کار شما از جمله کارهایی است که قصد قربت در آن آسان است. کار شما خدمت مستقیم، دفع ضرر مستقیم از نظام اسلامی است. آنکه حفظش به فرموده امام(ره) از اوجب واجبات است. اخلاص در این کار خیلی بااهمیت است. اگر گزارشی می­نویسید، اگر می­خواهید عملیات انجام دهید، بگویید خدایا این کار را برای تو انجام می­دهم و به نیت خدا انجام دهید.
  •  الحمدلله مجموعه وزارت، مجموعه برآمده از انقلاب است. شما بچه­ های امامید. یک خصوصیتی در شماست که شما پدید آمده از انقلاب هستید. مجموعه اطلاعاتی کشور از اول سالم و خالص درست شد و سالم و خالص ماند. وزارت اطلاعات تا حالا خالص و سالم باقی‌مانده و این خیلی مهم است.
  •  یک‌یک آحاد (وزارت) باید توجه کنند چون مال انقلابند و فرزند امام­اند، باید انقلابی حرکت کنند و انقلابی بمانند و انقلابی از صد در صد کارکنان. نود درصد کافی نیست. صد در صد باید انقلابی باشید و حرکت کنید.
  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو