کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
منبع : لیزنا
نشست‌های کتاب‌خوان با عنوان «کتاب و نشاط» به‌منظور ایجاد عادت به مطالعه در کودکان و نوجوانان در کتابخانه آیت‌الله کاشانی ماکو در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
نشست‌های کتاب‌خوان «کتاب و نشاط» در کتابخانه آیت‌الله کاشانی ماکو

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، صابر عبدالله پور، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو با اعلام این خبر گفت: ایجاد عادت به مطالعه در بین افراد جامعه از مهم‌ترین اهداف کتابخانه‌های عمومی است و عادت‌هایی که در کودکی به وجود آیند در بزرگ‌سالی پایدار می‌شوند. در این راستا به همت کتابداران کتابخانه آیت‌الله کاشانی ماکو نشست‌های کتاب‌خوان ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «کتاب و نشاط» برگزار شده است.

عبدالله پور ادامه داد: نشست‌های کتاب‌خوان «کتاب و نشاط» از مهرماه سال ۱۳۹۵ روزهای چهارشنبه به‌صورت هفتگی در کتابخانه آیت‌الله کاشانی ماکو برگزار و طی آن کتاب هایی با روش‌های مفرح و شاد برای کودکان و نوجوانان معرفی می‌شود.

عبدالله پور افزایش میزان امانت منابع ویژه کودک و نوجوان کتابخانه آیت‌الله کاشانی ماکو را، از نتایج نشست‌های کتاب‌خوان با عنوان «کتاب و نشاط» خواند و گفت: تاکنون ۳۴ نشست ویژه کودک و نوجوان در این کتابخانه برگزار شده است. نشست کتاب‌خوان «کتاب و نشاط» هر هفته به همت کتابداران برگزار می‌شود و در هر برنامه نزدیک به ۲۰ کودک و نوجوان مشارکت می‌کنند.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی