کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهرستان ماکو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

کتاب هنرمندان منطقه آزاد رو نمائی شد

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ

همزمان با افتتاح پنجمین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو از کتاب هنرمندان این منطقه رونمائی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، جواد اسماعیل زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در آیین گشایش این نمایشگاه گفت:این نمایشگاه با هدف ترویج  فرهنگ کتابخوانی در این منطقه دایر شده، بی شک این امر به گسترش فرهنگ کتابخوانی که یکی از زیر ساختهای توسعه یک جامعه فعال و پویا است، کمک می کند.

کتاب هنرمندان منطقه آزاد رو نمائی شد

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در این منطقه اشاره و اضافه کرد: این نمایشگاه، پنجمین نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو با 10هزار عنوان کتاب از سوی 500ناشربرتر به مدت 10روز برپا می شود.
شاهین علیزاده فرماندار ماکو نیز در آیین با بیان اینکه شهرستان ماکو دارای 3کتابخانه عمومی است، گفت: در این کتابخانه ها 52 هزار جلد کتاب و 577عضو فعال می باشد. وی با اشاره به اهمیت مطالعه در جوامع پیشرفته افزود: فرهنگ کتابخوانی و داشتن افراد کتابخوان از نشانه های فرهنگ بالا به شمار می رود که باید تلاش نماییم مطالعه خود را بالا ببریم.
حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه ماکو نیز با تجلیل از مجموعه فرهنگی منطقه آزاد ماکو گفت: این حرکت بسیار ارزشمند و ستودنی است و کتاب آئینه تمام نمای هستی است.
وی با بیان اینکه  کتاب و کتابخوانی باید در سبد خانواده ها قرار بگیرد، افزود: آمار کتاب و کتابخوانی در کشور پائین بوده و مسئولان باید با احساس مسئولیت بیشتری در این راه گام بردارند.
در نخستین روز برپایی این نمایشگاه کتاب، کتاب شناسنامه هنرمندان منطقه آزاد ماکو با عنوان "سیمرغ هنر " در برگیرنده اطلاعات تمامی هنرمندان این منطقه رونمایی شده و در طول نمایشگاه به صورت رایگان به هنرمندان اهدا می شود.
کتابها با موضوعات مذهبی، ادبیات،تاریخ، روان شناسی، رمان، کودک و نوجوان، هنر، کامپیوتر، کمک درسی، زبان و تازه های نشر را در خود جای داده  و کتابهای  این نمایشگاه برای علاقه مندان  با ۲۰ تا ۴۰ درصد  تخفیف ارائه می شود.
 ایستگاه نقاشی کودکان، محصولات فرهنگی و نرم افزاری و آموزشی از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.
تجلیل از ده نفر از هنرمندان منطقه آزاد در زمینه های مختلف از دیگر برنامه های جنبی افتتاح این نمایشگاه بود.

  • کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی ماکو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی